Automate your Marketing
with Womplify




 
akumanik 'naninana'

By: aku manik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Sunday, 23-May-2010 02:43 Email | Share | | Bookmark
Maaf

FP ini dah lama tak update
jadi, mari lah kita sama-sama ke Blogspot

[b] http://akumanik.blogspot.com[/b]

untuk sama-sama memeriahkan dunia manik. Bravo!!


Sunday, 28-Feb-2010 08:05 Email | Share | | Bookmark
ruby..

ini pelanggan tetap aku...
baju ni aku jahit beberapa tahun lepas...


Sunday, 28-Feb-2010 07:55 Email | Share | | Bookmark
Baju Sulam Datin rabiah

Baju ni dah siap bersulam..
tapi aku gila2 tambah manik di badan dan labuci+manik di sulaman tangan...
aku tengok datin happy je pakai baju ni..






Sunday, 28-Feb-2010 07:54 Email | Share | | Bookmark
Baju Biru Datin Rabiah






baju ni lembut.. kasa rubiah..
aku jahit di tangan dan badan baju


Sunday, 28-Feb-2010 07:50 Email | Share | | Bookmark
Baju Enon JNJK

Aku selalu tumpan kereta Enon...Kerja aku sikit2 masa mcm kerjanya... update Aset,... walaupun sbnarnya kerja aset aku 0.5% je...

ni baju Enon
(1)




(2)



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net