akumanik 'naninana'

By: aku manik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Friday, 12-Dec-2008 05:47 Email | Share | | Bookmark

 


baju kak zaharah..
aku dah jahit sikit kat tangan dulu..
dia nak tambah di leher dan tangannya nak bermanik hingga ke siku...

boss besar pulak cuti.., sehari aku dalam bilik menyiapkan baju dia...

lagi satu .. lom sempat usik laa


Tuesday, 9-Dec-2008 06:49 Email | Share | | Bookmark

 
Manik ni untuk baju Kak Endon sempena pertunangan anak dia....
lama gak nak pikir apa corak sesuai.. akhirnya inilah yang jadi...
hasil daripada idea kawan-kawan. terima kasih...






Tuesday, 2-Dec-2008 05:54 Email | Share | | Bookmark

Baju Ida...
dia jahit malam raya ni...


Tuesday, 2-Dec-2008 05:47 Email | Share | | Bookmark

Lagi baju kak Yati..
kak Yati sekarang ni glamour


Tuesday, 2-Dec-2008 05:37 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
Projek aku sekarang ni..
tak siap2..
kat opis dah penat.., kerja menimbun-nimbun setiap hari...
balik kerja aku ada masa 1 jam sahaja.. dan 1 jam tu boleh dapat 1-2 kuntum bunga saje....
nak buat mcm mana.. tidur kena layan gak.... nanti kat opis ngantuk , susah la...

apa apapun tunggu hasilnya..




akhirnya projek aku BERJAYA disiapkan...
KAK NORA cayang.... amacam???? yang ni ok tak?
mekacih ye...







[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net