akumanik 'naninana'

By: aku manik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 2-Dec-2008 05:32 Email | Share | | Bookmark

Di satu kesempatan nama aku terpilih kat pejabat belajar buat bantal bunga - walaupun aku sebenarnya tau dah jahit bantal ni.., cuma tak praktikkan aje)..

dan bila ada kosong, aku tanya pengarah Nur tu, ajak anak boleh tak?
dia kata asalkan pompuan, boleh jer.....



Tuesday, 2-Dec-2008 05:20 Email | Share | | Bookmark





Tuesday, 2-Dec-2008 05:11 Email | Share | | Bookmark
Ayu...





Okey tak? 2 hari dua malam menyiapkan baju Ayu dari Kelantan ni..


Sunday, 9-Nov-2008 04:46 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 16 photos...


Tuesday, 4-Nov-2008 04:45 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 4 photos...
ala cian serina..
ni gambar baru... masalahnya komputer lembab. pastu kerja punyalah banyak..
kalau laju tu bolehlah selingan2 sambil upload gambar....


Ini Baju Kak Yati, Nama corak ni - Corak Lipan Bara
sempena abang kena gigit lipan hri tu


Ini tudung yang dibeli dengan harga rm10 je...
bila dah ditambah manik.., ramai yang tanya harga tudung pulak..
[

ni bukan i jahit, beli siap...corak ni bagus gak, nak buat dan dalam pembikinan
Ini AINOL, kawan anak2 saya sekarang......



baju kak yati gak.
corak piramid.. tiru dpd corak kawan-kawan di cari..
saja tambahkan bunga atas piramid tu, konon ada kelainan sikit


[<<  <  6  7  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  17  18  19  20  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net