akumanik 'naninana'

By: aku manik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 11-Nov-2009 14:25 Email | Share | | Bookmark
Baju anak anak bauh aku

Ini baju-baju Balkis, Shakira, Farihin dan Nuha..
Kalau takde manik kat baju.., rasa macam kekurangan je hehe, so, aku buatlah yang simple..
cantik gak...



Wednesday, 11-Nov-2009 14:19 Email | Share | | Bookmark
baju raya Nuha

Baju Nuha..
Bagi bling-bling di leher , tangan dan badan nya.. macam-macam gaya masa dia
mula-mula try baju ni.. cantik.....

aku suka bila nuha kata Mak Teh.. thank u very much....








Wednesday, 11-Nov-2009 14:15 Email | Share | | Bookmark


Baju ni aku dapat ilham dari jahitan kawan-kawan... simple but nice..
Tak lama manapun menjahitnya, cuma idea je yang kadang-kadang tak ada....

Aku siapkan baju-baju kaklong , katanya nak pakai untuk ke Brunei.., tapi
esoknya berita Abang Long sakit pula...
Takpela kaklong.., lain kali boleh pergi ye....
Bang Long.., moga sihat selalu.





Wednesday, 11-Nov-2009 14:10 Email | Share | | Bookmark





Wednesday, 11-Nov-2009 13:52 Email | Share | | Bookmark
baju batik coklat kaklong

Jahit Terabur manik triple.
Baju Kak Long...

Padat dan berkilauan... bila dah siap baju ni.. aku terpikir sendirik...
......... akupun takde baju yang jahit manik camni .., he he...
tak boleh jadik ni, satu hari nanti aku mesti nak buat gak kat baju sendiri...





aku tambah kat badan... mintak linda tolong..., dekat 1 jam baru nak sejengkal...
tak payahla linda.., mak setelkan sendiri..



[<<  <  1  2  3  [4]  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net