akumanik 'naninana'

By: aku manik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 11-Nov-2009 03:18 Email | Share | | Bookmark

ini baju yang tergantung kat kedai kat alamanda...
tunggu kawan-kawan tah mana2.., sambil belek2 baju aku snapla gambar dgn tepon aku...
buat tambah2 idea...


Thursday, 17-Sep-2009 07:13 Email | Share | | Bookmark

 


selamat menyambut hari raya
moga amalan kita sepanjang berpuasa sebulan diterima Allah
amiiin


Friday, 4-Sep-2009 23:08 Email | Share | | Bookmark
ALHAMDULILLAH



Friday, 4-Sep-2009 22:34 Email | Share | | Bookmark
Taman Bunga Datin

Ini baju Datin Rabiah. Officemate... dah banyak baju Datin ni aku jahit.. tapi terlupa amik gambar..
Yang ini siap sikit aku snap, siap lagi aku amik gambar lagi..
takut lupa....
perrrgh... berapa hari nak siapkan.. selagi tak siap aku tak dpt usik baju raya anak-anak aku...
dah siap ni, alhamdulillah, lega... Datin pun suka sangat............









BERPINAU GAK BIJIK MATA.... PASSTU LABUCI ABIS PULAK...!
ADUSSSS.....


Friday, 4-Sep-2009 22:30 Email | Share | | Bookmark

Ini Baju Ayu lagi.. dia kata nak ada mutiara.. aku jahit biasa-biasa je...
okaykan ayu?





[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net