akumanik 'naninana'

By: aku manik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Friday, 4-Sep-2009 22:09 Email | Share | | Bookmark

Lagi Baju Ayu dari Kelantan
jahit terabur dan juga 1 lagi fesyen terbaru.... aku tengok kat komplek shah alam haritu..,.
balik terus buat kat baju Ayu ni

"k nani..baju dah smpi..meriah gak manik yg baju coklat tu tp abah ayu kata ok jer..ble wat raya terus..hehe..yg merah pun ok..simple but nice..kesimpulannya ayu suka la ..hehe pasni mesti akan pos lagi baju.."






Friday, 4-Sep-2009 22:06 Email | Share | | Bookmark

Baju Hijau Kak Yati Shah Alam.
Ini baju lama.., akupun tak ada idea.., aku jahitkan manik hijau mangkok dan buat jahit terabur manik...




Friday, 4-Sep-2009 08:45 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 10 photos...


Thursday, 6-Aug-2009 08:34 Email | Share | | Bookmark

Baju Anak Makcik Normah kg seri kendong, n.sembilan...
Nak pakai untuk grad UKM minggu depan...
1 hari satu malam aku kerjakan... masa tu nak kenduri pulak.. nasib baik ramai orang memasak
dan kaki aku terseliuh.. ada can duduk dalam bilik menjahit....
CIKNORMAH1




cik normah, harap puas hati dengan hasil dan harga ye...
tak tidur malam tu...


Thursday, 6-Aug-2009 08:32 Email | Share | | Bookmark

KAK LONG1



Ini baju kakLong... Ada 3, tapi aku baru siapkan 1...


[<<  <  1  2  3  4  5  [6]  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net