akumanik 'naninana'

By: aku manik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Thursday, 25-Jun-2009 06:42 Email | Share | | Bookmark
HANAN

Tarrrrraaaaa..
Baju anak buah aku, Hanan..
Dia sendiri jahit nih..
Dalam diam pandai dia menjahit... memasak...




Thursday, 25-Jun-2009 06:35 Email | Share | | Bookmark
baju sempena kenduri Anas


Ini Fatin jahit... Fatin ni Anak buah Kak Lang dpd Kedah, dok belajar kat UPM...
Jahit Ombak...
Semalam aku dah try jahit dibaju aku, tapi tak boleh pakai hari ni sebab siap sebelah je...


(jn11)


Ini pulak baju Kak Lang.. tukang jahitnya tidak dikenal pasti...
Yang pastinya kawan Kak Lang lah!
simple tapi cantik sangat..
Credit for her...

(jn10)


Thursday, 25-Jun-2009 06:21 Email | Share | | Bookmark
Baju Kak Lang gak...

Mula2 jahit simple je.., pas tu kaklong datang, kaklang nak macam baju kaklong jugak...
aku jahit sampai 1 pagi.. esoknya semua terlewat bangun.. he he





(jn9)


Thursday, 25-Jun-2009 06:19 Email | Share | | Bookmark
Baju Kak Lang

Mula2 kak lang mintak manik... aku tgk manik tu dok bawah kerusi je..
yela, dia mintak manik je, tak mintak jarum ngan benang pun...

so, kesian aku tgk, mehla aku tolong jahitkan...



(jn8)


Thursday, 25-Jun-2009 06:16 Email | Share | | Bookmark
baju sempena kenduri Anas

Ini Baju Ayin..
Suka makwe ni...
(jn 7)





[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net